Van az életünkben egy szín, mely a festő palettáján is ott van. Ez a szín hoz értelmet az életünkbe és a művészetünkbe is. A szín, melyet szeretetnek nevezünk. (Marc Chagall)

2011. augusztus 14.

Nyári tárlat...

Augusztus 19-én este 19 órakor a XIV. dunakeszi nyári tárlat nyílik meg a József Attila Művelődési Központban. Minden kedves érdeklődőt nagy szeretettel várunk. Igen népes a kiállítók tábora. Az alábbi meghívót a DunArt művészeti egyesület honlapjáról kölcsönöztem. Sajnos még kézzelfogható meghívó nincs a birtokomban így kénytelen voltam kedves Peti Sanyi barátom segítségét igénybe venni.


 Egy kis magyarázat a meghívóhoz, fehérrel kiemelt nevek az egyesület tagjai. Tagok sorába lépni nem annyira egyszerű   (bár ez több helyen úgy hangzott el, hogy elég jelentkezni, na ez nem így van) viszont így nagyobb értéke van a tagságnak, hiszen magas a mérce, meg kell dolgozni a bekerülésért!
 Már régebben mutattam egy-egy olyan munkámat ami egy vegyes technikával készül, és kísérletezem. Most ezeket a képeimet szeretném a kiállításon megmutatni a közönségnek, és nagy érdeklődéssel várom a reakciókat. Nem tudom mindegyik kép kikerül-e, 4 db elég kicsi és három közepes. Ezeket viszem:

Memories

Együtt

Szárnyalás
Régi kapu Vácon

Jégbezárva

Régi korok üzenete



Az idő...






2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Remek anyagot viszel.

Tipitá írta...

Merika! Ez a vegyes technika nekem nagyon tetszik!!