Van az életünkben egy szín, mely a festő palettáján is ott van. Ez a szín hoz értelmet az életünkbe és a művészetünkbe is. A szín, melyet szeretetnek nevezünk. (Marc Chagall)

2011. november 26.

Kiállítás "nem meghirdetve"

Igen kicsit furcsa a cím, de sajnos a valóságról szól. Már előző bejegyzésekben említettem, hogy a Nagymarosi képzőművész kör tagja lettem. Nagyon kedves, tehetséges, nyitott festő társakat találtam ott. Minden ősszel nagy a mozgolódás, több kiállítást szerveznek mindenfelé. A Nagymarosi művelődési ház is helyet adott a NAKE tagjainak egy kiállításra, melynek megnyitójára sajnos nem tudtam elmenni, de megnéztem és nagyon jó volt. Egy hónapig voltak fenn a képek, és Mária az elnökasszonytudatta velünk, hogy a kiállítás anyaga november elején megy Vácra, és a Művelődési házban lesz látható. Nagyon örültünk a lehetőségnek, és vártuk a kiállítás megnyitót. Ez meg is történt tegnap este 18 órakor, igen csekély vendég részvételével. Ennek pedig az volt az oka, hogy a meghívót tegnap nyomták a kezünkbe, és a MIMK honlapján említést sem tesznek a kiállításunkról.

  
Sajnos valószínű az elküldött meghívók is későn értek célba, mert a megszokott látogató közönségből senki nem vett részt a kiállításon. Nem volt jó érzés, és főleg azért volt furcsa, mert közben még tartott a Pest megyei Közművelődési Intézet  Amator Atrium kiállítása, ahol egyesületünkből szép számmal szerepeltek, és nagy elismerést vívtak ki. Valahogy a fotózás is elmaradt, de nagyon jót beszélgettünk magunk közt, és valójában jól éreztük magunkat!

Nincsenek megjegyzések: